[SlovLit] Novela Zakona o tujcih -- Partizanski spomeniki in kolektivni spomin -- Beogradski lingvistički dani

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Jul 15 12:16:11 CEST 2021

Od: Branka Ramsak <branka.ramsak na guest.arnes.si>
Date: V sre., 14. jul. 2021 ob 14:05
Subject: Re: [SlovLit] Novela Zakona o tujcih
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007423.html)

Dragi Miran, še z moje strani glede Novele Zakona o tujcih v zvezi s
tujimi študenti. Kot predstavnica visokega šolstva in vodja Interesne
skupine negospodarskih dejavnosti smo na predsednika DS, Alojza
Kovšco, že 21. 6. naslovili pobudo o tolmačenju novele. DS je to
pobudo na zadnji redni seji 7. 7. sprejel in sedaj je romala naprej na
vlado. Bomo videli, kakšen bo odgovor.

Lp, Branka

===

https://sl.wikiversity.org/wiki/Zbirka_partizanskih_spomenikov_na_Geopediji_2021
-- za zbornik o kolektivnem spominu, ki ga pripravljajo na Poljskem,
sem napisal članek o zbirki slovenskih partizanskih spomenikov na
Geopediji. Vesel bom predlogov za njegovo izboljšavo. -- miran

===