[SlovLit] Filomela -- Korpusna analiza -- Re: Uganka -- Brez pravega naslova

Tor Feb 6 21:33:58 CET 2018

Od: Samo Koler <samo.koler na gmail.com>
Datum: 06. februar 2018 18:28
Zadeva: Re: Filomela (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2018/006218.html)

Če komu to kaj pove: temu ptiču se v samogitskem narečju litovščine
reče strazdas (o njem je pela litovska pevka na evrosongu 1999). Lp,
Samo

===

https://drive.google.com/open?id=1FAA_9IRV9TbwdkCzHHX9wxUYaTTZDJGG3Rq_9_hxlR0
-- prosojnice za srečanje stanfordskega Literarnega laboratorija 6. 2.
2018 o analizi besednih družin za pojma subtilno/eksplicitno v 4700
številkah revije New Yorker 1925 do 2017.

===