[SlovLit] Ne vozi, ko piješ -- Deteljica -- Poslanica za poslanske otroke

Ned Jan 29 17:21:03 CET 2017

Od: Janez Dular <janez_dular2 na t-2.net>
Datum: 29. januar 2017 01:01
Zadeva: Alkohol na Darsu

Dragi Miran,
nekaj dni me ni bilo pri računalniku, zato se z zamudo odzivam na
prošnjo za fotografijo s tožilniškim alkoholom v napisu nad avtocesto
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2017/005825.html). Posnetek
sem dobil na spletni strani Darsa
(https://www.dars.si/Dokumenti/0_slike_za_novice/portaldontdrinkanddrive.png)
in je bil z ustreznim izrezom objavljen tudi v okviru moje kolumne v
prilogi Družine Slovenski čas. Lp, Janez

===