[SlovLit] Kriza avtorske pravice -- Digitalna humanistika -- Habilitacija na Dunaju -- Re: Literarnozgodovinske enigme -- Re: Slovenščina v Sloveniji

Pon Jul 4 17:05:01 CEST 2016

Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
Datum: 03. julij 2016 21:54
Zadeva: Organizacija znanja

Mogoče boš v Izumovi reviji Organizacija znanja 21/1 (2016) našel kaj
zanimivega. Lp Anka

http://home.izum.si/cobiss/oz/HTML/OZ_2016_1_final/index.html

---

Hvala, našel sem poučen članek: Tvrtko-Matija Šercar, Strukturna kriza
avtorske pravice: 25--46. -- miran

===

https://lareviewofbooks.org/feature/the-digital-in-the-humanities#! --
The Digital in the Humanities: A Special Interview Series. LARB.
Intervjuji z ameriškimi digitalnimi humanisti, mdr. s Francom
Morettijem; hvala Igorju Krambergerju za povezavo. -- miran

===