[SlovLit] Dušan Čop (1921--2016) -- V Brno -- Re: Posvet o maturi -- Makedonski Šalamun

Čet Feb 18 16:57:39 CET 2016

16. februarja je umrl slovenski jezikoslovec, imenoslovec in didaktik
Dušan Čop (https://sl.wikipedia.org/wiki/Du%C5%A1an_%C4%8Cop). Pogreb
bo v ponedeljek 22. februarja ob 15.00 izpred vežice sv. Jožefa na
ljubljanskih Žalah.

===

http://www.tsdconference.org/tsd2016/ -- 19. mednarodna konferenca
Text, Speech and Dialogue (TSD 2016), Brno, 12.--16. sept. 2016.

===

From: "Katarina Kejžar" <katarina.kejzar na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 18 Feb 2016 15:27:08 +0100
Subject: Matura (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005449.html)

Spoštovani, skrbno sem prebrala razprave o gimnazijski maturi. Vsakemu
članku sem v posameznih delih zapisa pritrjevala kot osnovnošolska
učiteljica slovenščine. Ob vsem zapisanim in s spoštovanjem do
univerzitetnih profesorjev dodajam svoje mnenje. Pogrešam ISKREN
"posnetek" dejanskega pouka slovenščine, ne samo v posameznih
ljubljanskih gimnazijah, ampak v celi državi (tudi v osnovnih šolah).
Želim si, da bi me v 30 letih dela z učenci kdaj obiskal strokovnjak
(ne inšpektor, ki pregleduje, če se mi ujemajo dejanske ure z
zapisanimi in ostale birokratske zadeve), strokovnjak, ki bi
prisostvoval mojemu pouku in si po videni uri vzel čas za temeljito
refleksijo. Strokovnjak, ki bi hkrati prelistal še gradiva učencev,
tudi z njimi spregovoril besedo ... Taki strokovnjaki ste vi,
spoštovani profesorji s fakultet, ki bi ob takih obiskih dobili
vpogled v realnost učenja slovenščine. Večkrat se mi namreč zdi, da
premalo poznate DEJANSKO  stanje v razredu. Zato vas, spoštovani
gospod Igor, Hotimir in ostali morda najprej povabim v dolino, v
učilnico, kjer devetošolce in ostale učim slovenščino in se srečujem z
lepotami in bridkostjo poklica. Za ISKREN posnetek stanja ...

s spoštovanjem,
Katarina Kejžar, OŠ J. Vandota, Kr. Gora

===