[SlovLit] Allah -- Re: Čikabernica

Miran gmail miranhladnik1 na gmail.com
Ned Avg 3 15:20:53 CEST 2014

Od: Lilijana Gustinčič <lili.gustincic na gmail.com>
Datum: 03. avgust 2014 14.04
Zadeva: Re: [SlovLit] Allah oz. Bog (
http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2014/004890.html)

Spoštovani vsi, ki komentirate zapis Alah ali Allah. Kot otrok sem vsaj
dvakrat prebrala povest Jurij Kozjak J. Jurčiča. V njej sem najbrž prvič v
svojem življenju naletela na Alaha. Kasneje sem leta in leta tudi v drugih
literarnih besedilih tako ali drugače brala o Alahu. Tako da sem se nanj
zelo navadila. Kljub temu soglašam z gospodom Bjelčevičem in njegovimi
argumenti za Allaha. Jezik -- in v njegovem okviru tudi knjižni jezik - res
ni ter ne more biti nekaj zacementiranega in nedotakljivega. Saj se kot
človekov um nenehno razvija. Pri tem so seveda njegovim uporabnikom
različna pravila v pomoč. Vendar po drugi strani ne bi smela postati končni
cilj. Jezik namreč kar naprej ustvarja izjeme. Saj so te del življenja, ki
se pravilom izmika. Ne zagovarjam zmede, ampak posluh za odtenke na
pomenskih ravneh.

Lilijana Gustinčič Furlan

---