[SlovLit] Iz Lovrenca -- Re: Neusmiljeno mrcvari jezik

Sob Feb 6 18:52:45 CET 2010

http://www2.ku.edu/~slavic/chronicle/chronicle.shtml -- nova št. KU Slavic Department
Newsletter, tudi s slovenističnimi informacijami in kot zgled oddelčnega objavljanja.

===

From: "Mojca Lustrek" <mojca.lustrek na siol.net>
Sent: Saturday, February 06, 2010 5:12 PM
Subject: RE: Simonu Kreku (http://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2010/003260.html)

Torej bi lahko ločevali tudi zrnje od ljuljke, smeti ... česarkoli slabega?
Prav - čeprav se mi ne zdi koristno podpirati nevednost (ne vedeti, kaj so
pleve, sicer ni nič groznega, a tudi ne posebno hvalevredno) in čeprav se
vprašam, kakšno vrednost, kakšen smisel imajo potem stalna rekla. Pa
vzemimo, da je res važno le ločevanje dobrega od (ne do, ne morem pomagati)
slabega. Zdaj pa k drugi vaši trditvi: ljubezen in zdrava pamet ne gresta
skupaj. Katera je dobra in katera slaba? Upam, da ne bom tik pred penzijo
odkrila, da je (bila) moja ljubezen do poklica larifari, saj moram priznati,
da se meni zdita dobri obe.

Mojca Luštrek

===