[SlovLit] Spletne novice februar_2

Tor Feb 29 10:39:50 CET 2000

Česar nismo storili učitelji, to je uspelo študentom: Na naslovu http://vstudent.fmf.uni-lj.si/ je poskrbljeno za zagon virtualne univerze. Učitelji smo dobili zgoščenke s programom, ki omogoča enostavno objavo študijskega gradiva, izpitnih vprašanj, učbenikov, člankov, obvestil o predavanjih ipd. Jaz sem poskusil in sem navdušen. V spletu objavljena predavanja, skripta in razprave bodo študentom nudila najhitrejšo pot do informacije, tako da bodo lahko ure predavanj v živo postopoma postale prostor, kjer bo učitelj le pojasnjeval posamezna bolj zapletena poglavja, in prostor sproščenega strokovnega druženja ter izmenjave mnenj.

====================

Slovenistično brucovanje bo danes, v torek, 29. februarja, ob 21.00 v Starem Gleju na Poljanski cesti. Četrti letniki vabijo s pesmijo, iz katere navajamo le eno kitico:

bruci cveto veselo

le ob času let'ne mlade,

leto pošlje izpite, strelo,

lepo perje jim odpade.

Še ena tema za diskusijo: ali veličina predmeta daje tehtnost literarnovednemu razpravljanju? Konkretno: ali odločitev za razpravlanje o Prešernu v temelju ponuja boljše možnosti za relevantne znanstvene rezultate kot odločitev za analizo kakšnega avtorja druge ali tretje pesniške lige.

miran

HTML priponka je prečiščena...

Dodatne informacije o seznamu SlovLit