<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META content="MSHTML 5.00.2014.210" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face="Times New Roman">
<P>Česar nismo storili učitelji, to je uspelo študentom: Na naslovu </FONT><A 
href="http://vstudent.fmf.uni-lj.si/">http://vstudent.fmf.uni-lj.si/</A><FONT 
face="Times New Roman"> je poskrbljeno za zagon virtualne univerze. Učitelji smo 
dobili zgoščenke s programom, ki omogoča enostavno objavo študijskega gradiva, 
izpitnih vprašanj, učbenikov, člankov, obvestil o predavanjih ipd. Jaz sem 
poskusil in sem navdušen. V spletu objavljena predavanja, skripta in razprave 
bodo študentom nudila najhitrejšo pot do informacije, t</FONT>a<FONT 
face="Times New Roman">ko da bodo lahko ure predavanj v živo postopoma postale 
prostor, kjer bo učitelj le pojasnjeval posamezna bolj zapletena poglavja, in 
prostor sproščenega strokovnega druženja ter izmenjave mnenj.</P></FONT>
<P>====================</P><FONT face="Times New Roman">
<P>Slovenistično </FONT><B>brucovanje</B> bo <FONT color=#ff0000>danes</FONT>, v 
<FONT face="Times New Roman">torek, 29. februarja, ob 21.00 v Starem Gleju na 
Poljanski cesti. Četrti letniki vabijo s pesmijo, iz katere navajamo le eno 
kitico:</P></FONT>
<P>bruci cveto veselo</P><FONT face="Times New Roman">
<P>le ob času let'ne mlade,</P></FONT>
<P>leto pošlje izpite, strelo,</P>
<P>lepo perje jim odpade.</P>
<P>====================</P>
<P>Še ena <B>tema za diskusijo</B><FONT face="Times New Roman">: ali veličina 
predmeta daje tehtnost literarnovednemu razpravljanju? Konkretno: ali odločitev 
za razpravlanje o Prešernu v temelju ponuja boljše možnosti za relevantne 
znanstvene rezultate kot odločitev za analizo kakšnega avtorja drug</FONT>e ali 
tretje pesniške lige.</P>
<P>miran</P></DIV></BODY></HTML>