[SLAIS-izrazoslovje] Velepodatki

Marko Grobelnik marko.grobelnik at ijs.si
Sun Nov 27 20:57:31 CET 2016

Mitja, Tomaz, ostali - izraz 'Velepodatki' jaz uporabljam v zadnjem letu
v slovenskih besedilih in doslej ni povzrocil kaksnih nerazumevanj. Je
res, da ga tipicno uvedem z razlago, da gre za (angl. "Big Data") v
izogib nesporazumom.

Kljucna stvar se mi pa zdi, da bi ta izraz uporabili kolegi na
univerzah, ki poucujejo analitiko in se srecujejo z izrazom - brez tega,
bo se bo termin tezko uveljavil. Tu bi bilo zanimivo slisati komentar
ljudi, ki poucujejo tematike, ki vkljucujejo termin Velepodatki/Big data.

Morda bi lahko se Simona Kreka (CC) povprasali za mnenje s strani
jezikoslovja.

Marko