[SlovLit] Slobodne budite -- Literarna refleksija diplomacije -- Moj jezik

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Mar 9 09:06:31 CET 2024

https://slov.si/mh/galerije/galeri503/index.html -- Slobodne budite,
slike s komentarjem
(https://sl.wikiversity.org/wiki/Komentarji_k_fotografijam#Stran_503_Slobodne_budite%2C_8._marca_2024).

===

Diplomacija med mitologijo in realno politiko, 13. marec 2024 ob
18:00, Atrij ZRC, Novi trg 2, Ljubljana, [...] kjer se bomo ob
osemdesetih izdanih knjigah dr. Milana Jazbeca, rednega profesorja
diplomacije in veleposlanika, pisatelja in pesnika, pogovarjali o tem,
kaj vse je diplomacija, v kakšen narativ jo je moč umestiti ter kako
navdihuje avtorja v njegovem ustvarjalnem knjižnem opusu, ki sega v
šestnajst jezikov. Jedro večera bo pogovor, v katerem se bosta avtorju
pridružila zasl. prof. ddr. Rudi Rizman in prof. dr. Vesna Mikolič.
Skupaj bodo skozi osvetlitev njegovega obsežnega in inovativnega opusa
razpravljali o diplomaciji v 21. stoletju in slovenski diplomaciji,
obema se avtor posebej posveča v svojih dveh novih zbirkah, pa tudi o
literarno-umetniški refleksiji diplomacije kot poklica in obče
spretnosti. -- Iz Tednika PEN 2 (2024),
https://www.penslovenia-zdruzenje.si/files/content/648/Tednik%202-2024.pdf

===

https://www.ludliteratura.si/esej-kolumna/moj-jezik/ -- Sašo
Puljarević: Moj jezik. LUD Literatura 5. marca 2024: "Žal mi je, a s
prešernovsko strukturo je konec, Prešeren mrtav hladan [...] Kako pust
in do jezika poniževalen je ne nazadnje odnos, ki se ne zaveda njegove
živosti, igrivosti, razplastenosti in spremenljivosti."

Dodatne informacije o seznamu SlovLit