[SlovLit] Kosmačeva hiša -- S FF -- 8. marec

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Mar 8 12:30:52 CET 2024

Od: Zoltan JAN <zoltan.jan na siol.net>
Date: V pet., 8. mar. 2024 ob 10:46
Subject: Re: Kosmačeva hiša, literarna pot, posvečena Ljubki Šorli

Jasni Čebron in vsem kolegom na Obali in širšem zaledju čestitam za
uspeh v borbi za zaščito Kosmačeve hiše. Spomnim naj jih na staro
modrost, da se hiša ne sme nikoli podhladiti, sicer jo je zelo težko
ponovno ogreti.

Žal na goriškem koncu slovenskega Primorja nismo tako uspešni in hišo
Bratuževih prodajajo. V njej so živeli pesnica Ljubka Šorli ter njena
otroka: literarna zgodovinarka Lojzka in kulturni delavec Andrej
Bratuž po tragični smrti njunega očeta Lojzeta Bratuža, žrtvi
fašističnega nasilja
(https://www.primorski.eu/goriska/domacija-sorli-bratuz-ne-bo-postala-muzej-GG1558811).
Hiša je bila domala literarni slon, saj so jih obiskovali številni
kulturni ustvarjalci. Upajmo, da bo imela več življenjske moči
literarna pot posvečena Ljubki Šorli, ženi Lojzeta Bratuža
(https://www.primorski.eu/goriska/ljubki-sorli-posvecajo-cezmejno-literarno-pot-YH1559463)

Lp, Zoltan Jan

===

https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/532 --  Katarina
Bogataj Gradišnik: Rahločutno in grozljivo: Komparativistične
razprave. Ljubljana: UL, 2023 (Acta comparativistica Slovenica, 7). 340 str.

https://www.ff.uni-lj.si/dogodki/gostujoca-predavanja-prof-dr-ljudmila-dimitrova
-- predavanja Ljudmila Dimitrova na FF UL v Ljubljani.

===