[SlovLit] Razpis za Videm -- Re: Matjaž Kmecl 90

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Feb 24 10:54:29 CET 2024

From: "Nidorfer, Mojca" <Mojca.Nidorfer na ff.uni-lj.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Fri, 23 Feb 2024 09:27:02 +0000
Subject: Objavljen razpis delovnega mesta v Vidmu

Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta razpisuje delovno mesto
učitelja slovenščine kot drugega in tujega jezika na Univerzi v Vidmu:
https://www.ff.uni-lj.si/sites/default/files/documents/240222_Razpis%20za%20u%C4%8Ditelja%20STU_CSDTJ_Videm.pdf
-- JAVNA (MEDNARODNA) OBJAVA PROSTIH DELOVNIH MEST (uni-lj.si). Razpis
bo odprt do vključno 2. marca 2024.

===