[SlovLit] Mezikulturní dialog -- Dušan Voglar (1936--2022) -- Urška in angažirano pisanje

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Okt 16 08:10:55 CEST 2022

Od: <dolezalova.l na volny.cz>
Date: V sob., 15. okt. 2022 ob 17:05
Subject: Obvestilo o izdaji nove monografije

V Pragi je pri Založbi Filozofske fakultete izšla češka monografija
Alenke Jensterle Doležal Mezikulturní dialog. Slovinské stopy v českém
prostředí (Medkulturni dialog. Slovenske sledi v češkem okolju),
Ediční rada Varia, Filozofická fakulta, Karlová univerzita, 2022,
175s. Spletna stran založbe:
https://books.ff.cuni.cz/mezikulturni-dialog-slovinske-stopy-v-ceskem-prostredi/

Monografijo sestavlja trinajstih poglavij, v katerih se piše o
slovensko-čeških odnosih, o slovenistiki v okviru češke slavistike, o
raziskavah Matije Murka v praškem obdobju, o slovenski književnosti v
obdobju moderne in njeni recepciji v češki kulturi (dve poglavji sta o
recepciji Ivana Cankarja in Zofke Kveder na Češkem).

Lep pozdrav, Alenka

===

Umrl je literarni kritik in literarni zgodovinar, urednik revij,
urednik Enciklopedije Slovenije in Cankarjevega Zbranega dela,
prevajalec  ... Dušan Voglar
(https://sl.wikipedia.org/wiki/Du%C5%A1an_Voglar ; re:
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2022/007840.html).

===