[SlovLit] Predavanji na Univerzi v Novi Gorici -- Kekec nad samotnim breznom -- Re: O domoljubju

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Maj 19 08:25:29 CEST 2022

From: "Vesna Plesničar" <vesna.plesnicar na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 17 May 2022 11:24:36 +0200
Subject: Predavanji na Univerzi v Novi Gorici

Na Centru za kognitivne znanosti Univerze v Novi Gorici 19. in 20.
maja vabimo na dve predavanji, udeležite se ju lahko v živo
(predavalnica P5) ali prek spleta.

19. maj, 15.00: Paola Crisma (Univerza v Trstu), PARAMETERS AND THEIR
DEFAULT STATE  (https://ungsi.zoom.us/j/97416596110)
20. maj, 11.00: Mojmír Dočekal (Masarykova univerza), MICROVARIATION
IN SEMANTICS: EXPERIMENTAL EVIDENCE FROM CZECH
(https://ungsi.zoom.us/j/97416596110) [...]

Vabljeni!
Vesna Plesničar,
v imenu Centra za kognitivne znanosti jezika Univerze v Novi Gorici

===

https://sl.wikiversity.org/wiki/Kekec_nad_samotnim_breznom -- Kekec
nad samotnim breznom, koncept članka o Vandotovi planinski pripovedki
Kekec nad samotnim breznom, prosim za pripombe. -- miran

===