[SlovLit] Digitalno jezikoslovje -- Nove knjige ZRC SAZU -- Re: O domoljubju

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Maj 17 10:53:28 CEST 2022

Od: Vintar, Špela <spela.vintar na ff.uni-lj.si>
Date: V tor., 17. maj 2022 ob 10:40
Subject: [SDJT-L] Digitalno jezikoslovje - informativni dan

Pozdravljeni, z naslednjim študijskim letom se pričenja program
Digitalno jezikoslovje, novi skupni interdisciplinarni magistrski
študijski program, ki ga skupaj izvajajo Filozofska fakulteta,
Fakulteta za računalništvo in informatiko in Fakulteta za družbene
vede UL, Masarykova univerza v Brnu in Unverza v Zagrebu. Študijski
program bo potencialnim študentkam in študentom predstavljen na
informativnem dnevu v ponedeljek, 30. maja 2022, ob 11:00 na Zoom
povezavi https://uni-lj-si.zoom.us/j/96170917736. Več informacij na
https://digiling.university/digitalno-jezikoslovje/ in v promocijskem
videu (https://youtu.be/fi7o0_1fkMg).

Lep pozdrav,