[SlovLit] Karel Destovnik 80 let od smrti -- Tele -- Brucovanje 2022 na Wikiviru -- Kritika v živo

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Apr 8 12:55:11 CEST 2022

https://www.delo.si/kultura/knjiga/poet-ki-rjove-se-80-let-po-smrti/
-- Anja Intihar: Poet, ki rjove še 80 let po smrti: Decembra bo minilo
sto let od rojstva Karla Destovnika. Delo 8. 4. 2022.

===

Od: Klemen Lah <klemnov na gmail.com>
Date: V pet., 8. apr. 2022 ob 07:44
Subject: Tele

Miran, pozdravljen! Tole sem zasledil v lovčevih zapiskih: jelenčka
imenuje tele. Slovarji tega ne potrjujejo, toda zapis na spletni
strani LZS je tako suveren, da sem se zmedel. Je to res večpomenka, ki
označuje tako govejega kot jelenjega mladiča? Če ne - kako se imenuje
jelenji mladič? Če ne veva, lahko morda o tem kaj reče širša skupnost?

Hvala,
Klemen
https://www.lovska-zveza.si/prostozivece-zivali/sesalci/navadni-jelen/

===