[SlovLit] Razglasitev besede in kretnje leta 2021 -- Re: Kajuh in Novak v Dražgošah, Daleč je sonce

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Jan 11 09:17:34 CET 2022

From: Agata Tomazic <agata.tomazic na gmail.com>
To: agata na zrc-sazu.si
Date: Mon, 10 Jan 2022 19:03:43 +0100
Subject: Razglasitev besede in kretnje leta 2021 - 12. 1. 2022 ob 12. uri

Spoštovane in spoštovani, za nami je leto, v katerem smo spet s
strahom zrli v številke in preštevali najprej okužene, potem pa še
(ne)cepljene. Vse to se je v precejšnji meri odrazilo tudi v izboru
kandidatk za besedo leta. Katera je bila tista, ki je po mnenju
strokovnih komisij ter spletnih glasovalk in glasovalcev najbolj
zaznamovala leto 2021, bomo razglasili v sredo, 12. januarja 2022, ob
12. uri v Atriju ZRC. Prenos prireditve bo mogoče spremljati po kanalu
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=U_w7LuwthHM

Občinstvo bosta najprej nagovorila direktor ZRC SAZU, dr. Oto Luthar,
in predstojnik Inštituta za slovenski jezik Frana Ramovša, dr. Kozma
Ahačič. Ogledali si bomo kolaž posnetkov vidnejših osebnosti
slovenskega javnega življenja, ki nam bodo zaupale, katera je bila
zanje beseda leta 2021 (zasnova in izvedba: dr. Boris Kern, Inštitut
za slovenski jezik Frana Ramovša). Dr. Simona Klemenčič, pobudnica in
vodja akcije Beseda leta, bo razglasila zmagovalko in jo umestila v
svetovni kontekst, Valerija Škof z Zveze društev gluhih in naglušnih
Slovenije pa bo razglasila kretnjo leta. Za konec bomo prisluhnili še
najboljši pesmi leta, ki vsebuje vse besede kandidatke in jo bo
interpretirala dramska igralka Janja Majzelj. Prireditev bosta
povezovala Agata Tomažič in Boris Kern.

Vabljeni k spremljanju prenosa!

===