[SlovLit] Radetzkyjeva koračnica -- Lokalne raziskave -- Ko sem mrtev, ne vem, da sem umrv

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Avg 5 07:46:51 CEST 2021

Od: Silvo Torkar <silvot na zrc-sazu.si>
Date: V tor., 3. avg. 2021 ob 15:17
Subject: Re: Radetzkyjeva koračnica

Dragi Miran, mogoče bi bilo dobro opozoriti Beletrino, prevajalko in
še koga, da kakor v knjižni slovenščini nimamo Komenskyjeve ulice,
tako tudi ne moremo imeti Radetzkyjeve koračnice, pač pa Ulico
Komenskega in Koračnico Radetzkega ali še bolje Radeckega, gl.
veljavni SP.

Silvo Torkar
ZRC SAZU

===

"Pripadnost raziskovalca ožji skupnosti (rodbini, kraju, regiji) močno
motivira njegove raziskovalne odločitve. Raziskave so tako bolj
pripete na konkretno gradivo in rezultati prepričljivejši, pod
pogojem, da pri raziskovalcu ne prevlada aktivizem oz. potreba po
identitetnem servisiranju skupnosti nad potrebo pod objektivnem
spoznanju. ". --  M. Hladnik, Motiviranje študentov za lokalne
raziskave (https://sl.wikiversity.org/wiki/Motiviranje_%C5%A1tudentov_za_lokalne_raziskave).
Predobjava prispevka za žirovski zbornik Od mladosti do starosti, Iz
preteklosti k prihodnosti v uredništvu Zdravka Mlinarja, pripombe
zaželene.

===

https://slov.si/mh/galerije/galeri416/index.html -- Ko sem mrtev, ne
vem, da sem umrv, fotografije koroških nagrobnih napisov. -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit