[SlovLit] Radetzkyjeva koračnica -- Rezijansko -- Aj dont andrstend engliš

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Avg 3 14:51:10 CEST 2021

https://beletrina.us18.list-manage.com/track/click?u=6c671b436c5d0de9e4d3ae4ff&id=833373be4a&e=6e20ed8efd
-- Beletrina v živo. Tokrat se Blažka Müller pogovarja s prevajalko
Miro Miladinović Zalaznik o romanu Radetzkyjeva koračnica avtorja
Josepha Rotha, ki velja za enega izmed najpomembnejših pisateljev
moderne avstrijske književnosti. Radetzkyjeva koračnica  je njegov
najpomembnejši roman, portret treh generacij slovenske družine Trotta
na platnu propadajočega avstro-ogrskega cesarstva.

===

Od: Slovenska matica <tajnistvo na slovenska-matica.si>
Date: V tor., 3. avg. 2021 ob 10:27
Subject: Vabilo

Vljudno vabljeni na predstavitev pesniške zbirke Renata Quaglie Zaleni
okrišiji/Zelene krošnje, ki bo v nedeljo, 8. avgusta, ob 16. uri v
Muzeju rezijanskih ljudi na Solbici (Italija). Z avtorjem Renatom
Quaglio, prejemnikom nagrade Prešernovega sklada za leto 1985, ter
Luigio Negro, predsednico Muzeja rezijanskih ljudi, se bo pogovarjal
pesnik Marko Kravos, avtor izbora, prepesnitve in spremne študije.
Dogodek bo potekal ob upoštevanju priporočil pristojnih zdravstvenih
institucij in v soorganizaciji Slovenske matice, Kulturnega društva
Rozajanski dum, Muzeja rezijanskih ljudi in Zvezo slovenskih kulturnih
društev v Italiji kot preddogodek festivala Slofest. [...]

===