[SlovLit] Zoran Božič -- Kdor ne čuti v bratu sebe -- Prešernova klet v Beogradu

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sob Jun 5 11:47:48 CEST 2021

Od: Darja Teran <info na darjateran.si>
Date: V pet., 4. jun. 2021 ob 22:03
Subject: RE: [SlovLit] Zoran Božič
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007388.html in nazaj)

Pozdravljen, Miran, tudi sama čutim bolečo praznino ob odhodu človeka,
ki je imel pomembno vlogo na moji poklicni poti. Z dr. Zoranom Božičem
sem sodelovala od leta 2010, ko sem zanj v angleščino prevajala
besedila o Prešernu, in vse od takrat je to sodelovanje pomenilo
veliko dodano vrednost mojih prevajalskih prizadevanj. Posredujem link
do posnetka predavanja, s katerim je počastil ZUIS v lanskem
februarju: https://www.facebook.com/seniorskenovice/videos/129808631672855

Takrat se nisem zavedala, da je na robu resne bolezni, zato je trud,
ki ga je vložil v plastično predstavitev našega kanoniziranega
pesnika, še toliko bolj vreden občudovanja. S svojim življenjem je v
mnogih pustil neizbrisno sled in nas naredil dolžnike idej, ki bodo
tudi v prihodnje sooblikovale naše slovenstvo.

Lep pozdrav
Darja Teran

---