[SlovLit] Na FF -- Re: Zoran Božič

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Jun 4 15:44:05 CEST 2021

Od: Zajc Božič, Kristina <Kristina.ZajcBozic na ff.uni-lj.si>
Date: V pet., 4. jun. 2021 ob 11:21
Subject: Napovednik dogodkov FF

Vljudno vabimo na razstavo o češkem pisatelju Karlu Čapku z naslovom
Življenje in doba Karla Čapka 1890–1938, ki bo na ogled v avli FF od
10. do 23. junija 2021. Razstavo dopolnjuje brošura v slovenščini,
besedila za brošuro so prevedli študentje študijskega programa Češki
jezik in književnost Oddelka za slavistiko FF v sodelovanju z oddelčno
knjižnico. Projekt je nastal v sodelovanju z Veleposlaništvom Češke
republike v Ljubljani.

V četrtek in petek, 10. in 11. junija 2021, bo v organizaciji Oddelka
za prevajalstvo FF potekala mednarodna konferenca Srečevanja s tujim:
drugost in sodobna književnost v nemškem jeziku. Konferenca bo
potekala v okviru raziskovalnega programa Medkulturne literarnovedne
študije (št. P6-0265), ki ga sofinancira Javna agencija za
raziskovalno dejavnost Republike Slovenije, finančno pa je konferenco
podprla in omogočila Nemška služba za akademsko izmenjavo DAAD. Uvodno
predavanje bo imel Bernhard Waldenfels, eden najvidnejših
predstavnikov sodobne fenomenologije v nemško govorečem prostoru.
Konferenca bo potekala v nemškem jeziku. Več informacij o konferenci
in program najdete na
https://www.ff.uni-lj.si/dogodki/mednarodna-konferenca-srecevanja-s-tujim-drugost-sodobna-knjizevnost-v-nemskem-jeziku

1. junija 2021 je UL obiskal portugalski predsednik Marcelo Rebelo de
Sousa in se srečal s študentkam in študenti FF, ki obiskujejo lektorat
portugalščine. FF sicer že 35 let svojim študentkam in študentom
ponuja učenje portugalskega jezika, UL pa je že potrdila tudi vpeljavo
študijskega programa Portugalski jezik in literatura, ki naj bi bil
prvič razpisan v naslednjem študijskem letu.

===