[SlovLit] Sanjati -- Re: Čikago -- Psalm

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Mar 1 16:29:10 CET 2021

From: "Andreja Peček" <andreja.muni na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Mon, 1 Mar 2021 11:27:45 +0100
Subject: Sanjati ... (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2021/007291.html)

Danes mi je prišla v roke dvojezična knjižica Ljubljana v dialogu iz
leta 2008. Po županovem uvodu se glavno besedilo začenja takole: "Ko
je Plečnik sanjal Ljubljano kot 'nove Atene', je Ljubljančane zavezal
k temu, da svoje mesto vedno znova premislimo v razmerju do antične
zibelke evropske civilizacije." Vpliv Milerjeve pesmi Vedno si sanjala
njega iz leta 2004 očitno ni zanemarljiv. Pa tudi 'premisliti mesto'
je v povezavi z mestom zanimiva konstrukcija.

Lep pozdrav,
Andreja Peček

===