[SlovLit] Nova številka Slovene Studies -- Osebnost v literaturi -- Učiti književnost v Ljubljani -- Re: Biti noseč

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Feb 28 10:00:55 CET 2021

Od: Timothy Pogacar <pogacar na bgsu.edu>
Date: V pet., 26. feb. 2021 ob 21:26
Subject: od Tima: Slovene Studies 42/2 (2020)

Dragi Miran! Pošiljam kazalo revije, ki je na poti k tebi, za SlovLit. [...]

ARTICLES:
Grant Lundberg, Slovenian Identity and Language: Kaj je pravi Slovenec?
Charles Bukowski, Examining Small State Power in a European
Environment: Slovenian Foreign Policy toward Croatia
Jožica Jožef Beg, The Historical Novel as a Basis for Developing
Linguistic and Literary Competence in Secondary School Literature
Classes

TRANSLATION:
Ivan Tavčar, An excerpt from Visoška kronika (The Visoko Chronicle),
by Timothy Pogačar

REVIEW ESSAY:
Gretchen Bakke, The Likeness: Semblance and Self in Slovene Society
(Robert Garry Minnich)

REVIEWS:
Blaž Torkar. Yugoslavia: The OSS and the Chetnik and Partisan
Resistance Movements, 1943-1945 (Gregor Kranjc)
John P. Enyeart. Death to Fascism: Louis Adamic’s Fight for Democracy
(Željko Oset)
Marko Juvan. Worlding a Peripheral Literature (Irina Stakhanova)
Aleksej Kalc, Mirjam Milharčič Hladnik, and Janja Žitnik Serafin. Doba
velikih migracij na Slovenskem (Timothy Pogačar)
Aleš Gabrič. V senci politike: Opozicija komunistični oblasti v
Sloveniji po letu 1945 (Gregor Kranjc)
Andrew Anžur Clement. The Kosovo War – Tito’s Lost Children, a Tale of
the Yugoslav Wars 4 (Romana Turina)
Margaret Walker. His Most Italian City (Kristina Reardon)

===