[SlovLit] Detektor podobnih vsebin -- Kako gre l v o -- Slovenski roman v angleščini

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Tor Dec 8 20:39:42 CET 2020

Detektor podobnih vsebin, ki ga uporablja univerzitetni repozitorij in
morajo skozenj vsi študentski zaključni izdelki, mi doslej ni našel
nobenega plagiata. Kako bi ga le, ko pa so razpisane diplome in
magisteriji take narave, da plonkanje ne pride v poštev. Sem pa odkril
neko drugo njegovo dobro lastnost: v diplomi, ki popisuje leposlovje v
ameriških časopisih, pridno zaznamuje naslove, ki so bili poprej
objavljeni v matičnih časopisih in tako olajša iskanje, kako so si
nekoč časopisi med seboj sposojali besedila za objave v podlistku.
Škoda, ker je preverbo mogoče izvesti samo enkrat in ker detektor ni
na voljo za primerjavo poljubnih vsebin.  -- miran

===

https://kuscholarworks.ku.edu/handle/1808/30960 -- Marc L. Greenberg:
The Western South Slavic change l > o/ a and attendant phenomena:
diachronic, diatopic, terminological, and typological considerations.
Dijalekti, jezična povijest i tradicija: Zbornik u čast Josipu Liscu,
2020. KU ScholarWorks.

===

https://beletrina.si/dogodki/pogovor-gorana-vojnovica-z-rosie-goldsmith-ob-izidu-romana-figa-v-anglescini
-- Pogovor Gorana Vojnovića z Rosie Goldsmith ob izidu romana Figa v
angleščini. Beletrina.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit