[SlovLit] Konsangviničen -- Re: Grob Koseskega -- Avtorske pravice

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pet Nov 20 10:59:12 CET 2020

Od: Djurdja Strsoglavec <durda.strsoglavec na guest.arnes.si>
Date: V čet., 19. nov. 2020 ob 16:09
Subject: RE: [SlovLit] Konsangviničen

Miran dragi, spet jaz, tako očitno gre ta teden :)

http://staznaci.com/konsangvini
https://med.over.net/forum5/viewtopic.php?t=1004747
https://www.termania.net/iskanje?ld=8&dictionaries=8&query=konsangviniteta&SearchIn=Linked

===

From: "Tomaž Wraber" <tomaz.wraber na guest.arnes.si>
Date: Fri, 20 Nov 2020 09:16:00 +0100
Subject: RE: [SlovLit] Grob Koseskega
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2020/007181.htmll)

Spoštovani! V zvezi s pobudo prof. dr. Vladimirja Osolnika me zanima,
ali morda kdo ve, kaj se je zgodilo s spominsko ploščo Hinku Smrekarju
na Aleševčevi ulici v Ljubljani, ki so jo menda ob prenovi hiše
preprosto uničili. Je to res? Če ni, ali kdo ve, kje je ta plošča? Ali
je bil morda že sprejet kakšen zakon, zakonski člen, ali kakršen koli
drugačen predpis, ki bi onemogočal taka dejanja in jih tudi
sankcioniral? Ali morda ministrstvo pripravlja kakšen tak predpis?

Vesel bom pojasnil.
Tomaž Wraber

===

https://drustvo-dsp.si/webinar-avtor_ica-in-avtorska-pravica-na-podrocju-literature/
-- DSP vabi na webinar Avtor_ica in avtorska pravica na področju
literature v torek, 1. 12. 2020, in sredo, 2. 12. 2020, med 14.00 in
16.30.

Dodatne informacije o seznamu SlovLit