[SlovLit] Slavistična revija 2020/2 -- Re: Bazoviška -- Empirični pogled na pouk slovenskega jezika

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Jul 16 20:19:51 CEST 2020

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Date: V sre., 15. jul. 2020 ob 15:13
Subject: Re:Slavistična revija 2020/2
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2020/007094.html)

Posebej sem vesela ob objavi razprave Anje Pirnat, ki je nastala na
podlagi prvostopenjske diplome pod mojim mentorstvom. Pa sploh ne
pišem zato, temveč z mislijo, ki se mi je porodila ob tem, namreč da
se kakovost naloge lahko še kako pokaže tedaj, ko jo je mogoče
preoblikovati v znanstveno razpravo, ki naj bi vsebovala sveže, nove
informacije, kar Anjina naloga in članek vsekakor vsebujeta. Čestitke!
Urška

===