[SlovLit] Dan poezije v Kopru -- Re: Distopija -- Bolezen kot metafora

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Mar 22 10:16:41 CET 2020

Od: Vesna Lamut <vesna.tomc-lamut na guest.arnes.si>
Date: V sob., 21. mar. 2020 ob 20:57
Subject: JOJ, MOJA NAPAKA!
To: <slovlit na ijs.si>

Spoštovani g. Miran! Zdaj sem ga polomila , to sem opazila pri tem, ko
ste lepo objavili našo vest - da sem vam pozabila poslati bistveno:
kak in zakaj je do tega sploh prišlo in kaj smo sprava nameravali.
Popraviti se tega najbrž ne bo dalo, v informacijo pa bi morda le šlo:

Kulturni klub iz Kopra je na današnji, prvi spomladanski dan, ki ga je
UNESCO leta 1999 razglasil za svetovni dan poezije, pripravljal
posebno inštalacijo – VERZE V VITRINI.

Poezijo smo želeli umestiti v javni prostor, jo ponesti med ljudi,
zato smo nameravali v izložbe koprskih trgovin po najbolj obiskanih
ulicah starega dela mesta nalepiti pesmi. Izbrali smo več kot 60
komunikativnih in pronicljivih pesmi za mimoidoče, da bi za nekaj
korakov obstali in se pustili dotakniti preseženemu.  Izvirna zamisel
se je porodila predsednici kluba Jasni Čebron, ki je k sodelovanju
povabila še ostale člane.  Pa so zaradi novega virusa trgovine zaprte,
ulice prazne. Zato je pet koprskih slovenistk različnih starosti
(Jasna Čebron, Diana Pungeršič, Maja Smotlak, Irena Urbič in Vesna
Tomc Lamut) izbralo nekaj od teh pesmi in vam jih ponujamo v branje.
[...]

===