[SlovLit] Rigati -- Re: V napačni zgodbi Cvetke Sokolov -- Re: Handke

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Ned Jan 5 20:35:59 CET 2020

Od: Franc Koren <francelj.koren na gmail.com>
Date: V sob., 4. jan. 2020 ob 23:32
Subject: Re: Rigati (https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2020/006918.html)

Spoštovani! Fiziološko je kolcanje posledica krčenja trebušne prepone,
spahovanje pa z odpiranjem krožne mišice v spodnjem delu požiralnika
in posledično uide zrak iz želodca in sliši se rig, kupček ... TOREJ
je princip različen. Doma smo vedno rekli, da se ti rigne, sporigne,
ko podreš kupček. Kaj pa, če bi se nam enostavno kupček sporignil.

Lep pozdrav!

===