[SlovLit] SR 2019/4 -- Re: Rigati -- Zgodovina FF

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Pon Jan 6 12:15:55 CET 2020

Od: Rok Mrvič <mrvic.rok na gmail.com>
Date: V ned., 5. jan. 2020 ob 20:52
Subject: Nova številka Slavistične revije (2019/4)

Spoštovani, obveščam vas, da je izšla 4. številka Slavistične revije v
2019 (https://srl.si/ojs/srl/issue/view/2019-4). Vabljeni k branju!

Razprave:
Tatjana Marvin, Saba Battelino, Samo Beguš, Jure Derganc: Porazdelitev
fonemov v slovenščini in izdelava matričnega testa za govorno
avdiometrijo
Tanja Fajfar, Mojca Žagar Karer: Analiza kratic v terminoloških slovarjih
Яна Пенькова: Иму, учьну, стану, буду: Корпусное исследование перифраз
будущего времени в среднерусской письменности
Boštjan Udovič, Monika Kalin Golob: Med navdušenjem in razočaranjem:
analiza poročanja treh slovenskih tiskanih dnevnikov o odločbi
arbitražnega sodišč
Татьяна Передриенко, Екатерина Истомина: лексические параллели в
общенаучной лексике русского и английского языков
Lucija Mandić: Med žlindro in svitlo mavro: recepciji Krsta pri Savici
in Maja v času narodnih preporodov
Wiktor Gardocki: Cenzura poezije v 80. letih 20. stoletja: pravni
pogoji in praksa

Ocene, poročila, zapiski, gradivo:
Дмитрий Сичинава: Счастье и свобода: об Андрее Анатольевиче Зализняке
Mija Michelizza, Nina Ledinek: Mednarodni dan slovarjev 2019

===