[SlovLit] Marc L. Greenberg ambasador znanosti -- Nova Slavia Centralis -- Še ena učiteljica, ki je pustila pečat -- Re: Maja Novak

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Čet Nov 21 08:36:34 CET 2019

https://www.rtvslo.si/znanost-in-tehnologija/zoisovi-nagradi-za-zivljenjsko-delo-alenki-selih-in-josipu-globevniku/505502
-- "Priznanje ambasador znanosti Republike Slovenije pa je za vrhunske
dosežke v slovenističnem jezikoslovju in promocijo slovenščine,
slovenistike in Slovenije v Združenih državah Amerike prejel Marc L.
Greenberg, profesor na Univerzi v Kansasu. "Nagrajenec pooseblja skrb
za poučevanje slovenščine v vseh njenih razsežnostih. V letih 1991 in
1992 je bil eden tistih ameriških intelektualcev, ki so s svojimi
dejanji pripomogli k hitremu priznanju naše mlade države, še vedno pa
z neutrudnim raziskovanjem in predstavljanjem slovenskega jezika in
kulture spodbuja zanimanje zanju v strokovni in širši javnosti v
Združenih državah Amerike in v slavističnih skupnostih izven njenih
meja." -- MMC RTV SLO 20. november 2019 ob 21:41.

===

From: "Natalija Ulčnik" <natalija.ulcnik na um.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Wed, 20 Nov 2019 18:49:13 +0000
Subject: Nova številka revije Slavia Centralis

Izšla je nova številka mednarodne znanstvene revije Slavia Centralis.
Članki
Alenka Jensterle Doležal: Pri mojih durih čaka smrt. Osupljiva
privlačnost niča. Dekadentne tendence v poeziji Vide Jeraj;
Iryna Borysiuk: Postcolonial identity in Yurii Andrukhovych’s poetry:
landscapes and dislocation;
Dragica Haramija: Spodbujanje družinskega branja v otrokovem
predšolskem obdobju: Predšolska bralna značka;
Primož Mlačnik: Kulturistike – kulturološka branja beletristike;
Miodarka Tepavčević: Konstrukcija ženskog identiteta u poeziji Tina Ujevića;
Jana Villnow Komárková: Projekt Etymologického slovníku  české a
slovenské vinohradnické  a vinařské terminologie;
Magdalena Steciąg: “What is the best language for Eastern Europe?”
Lingua receptiva as a new approach in Slavic intercommunication
research;

Jubileji
Martina Orožen: Ob sedemdesetletnici dopisnega člana Slovenske
akademije znanosti in umetnosti dr. Ludvika Karničarja;

In memoriam
Martina Orožen: Zinka Zorko (1936–2019), Besede slovesa;
Wolfgang Mieder: Peter Grzybek  (1957–2019);

Ocene, zapiski, poročila
Silva Belšak: Ivan Cankar v medkulturnem prostoru. Ob stoti obletnici
Cankarjeve  smrti;
Natalija Ulčnik: Projekt Slovenščina na dlani;
Jožica Čeh Steger, Simona Pulko, Melita Zemljak Jontes: Razstava o
Ivanu Cankarju Romal sem po široki cesti.

Natalija Ulčnik, tehnična urednica

===