[SlovLit] Maja Mejak -- Za učitelje tujih jezikov -- Re: Spoljenje -- Sodobni pristopi v gledališču

Miran Hladnik hladnikmiran na gmail.com
Sre Nov 20 12:28:48 CET 2019

Od: Lidija Golc <lidija.golc na guest.arnes.si>
Date: V tor., 19. nov. 2019 ob 21:59
Subject: RE: Maja Mejak

Profesorica Maja Mejak je bila tudi moja najprofesorica, poučevala me
je na OŠ Vita Kraigherja. Dala mi je urejeno znanje, stalno željo po
branju in povezovanju znanja in ljudi, ljubezen do jezikov, do
ustvarjanja. S svojimi toplimi modrimi očmi mi je podarjala tudi mir
in zaupanje v delo.

Lidija Golc

===