[SlovLit] Cankar na šolski klopi -- Jermanova -- E-literarna veda -- Googlov prevajalnik: se bo še treba učiti tujih jezikov?

Ned Nov 4 23:11:21 CET 2018

https://www.researchgate.net/publication/328687949_Besedila_Ivana_Cankarja_na_solski_klopi_Sempeter
-- ustreznejša povezava na prosojnice Zorana Božiča.

===

From: "DSKP Društvo" <dskp na dskp-drustvo.si>
Date: Sat, 3 Nov 2018 11:12:53 +0100
Subject: Podelitev Jermanove nagrade za leto 2018

DRUŠTVO SLOVENSKIH KNJIŽEVNIH PREVAJALCEV vabi na podelitev JERMANOVE
NAGRADE ZA LETO 2018, ki jo Društvo podeljuje za posebno uspele
prevode družboslovnih in humanističnih besedil iz tujih jezikov v
slovenščino. Podelitev bo v četrtek, 8. novembra 2018, ob 19.30 na
sedežu Društva slovenskih književnih prevajalcev na Tomšičevi 12 v
Ljubljani. Jermanovo nagrado za leto 2018 prejme prevajalec  Alfred
Leskovec za prevod dela Psihologija in alkimija Carla Gustava Junga
(Ljubljana: Beletrina, 2017). V ožji izbor za Jermanovo nagrado 2018
se je poleg nagrajenca uvrstil še prevajalec Vid Snoj s prevodom dela
John Felstiner: Paul Celan: pesnik, preživelec, Jud (Ljubljana: LUD
Literatura, 2017).

===

https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=3235001 -- William
Benzon: Computation, Semantics, and Meaning. Koncept razprave o
računalniškem branju klasike.

===