[SlovLit] Ob povedi in stavku -- Metka Morovič; Samosvoja slovenščina -- Znanstvena fantastika gradi svet -- Wikipedija in univerza

Čet Nov 1 05:49:51 CET 2018

From: <vlado na zrc-sazu.si>
Date: V tor., 30. okt. 2018 ob 12:16
Subject: Re: Ob povedi in stavku

Moj prvi zapis Ob povedi in stavku je nastal ob Slovensko-angleškem
glosarju jezikoslovnega izrazja (Ljubljana 2012). V slednjem se na
str. 57 slovenski izraz poved enači z angleškim izrazom sentence,
medtem ko po Temeljnih lingvističnih pojmih (Zagreb 2005) na str. 130
hrvaški izraz izjava očitno ustreza angleškemu izrazu utterance. Na
odziv Saše Jenko-Pahor sem v svojem drugem zapisu izraz sostavkovje
skrajšal nazaj v stavkovje (sentence). V krajši obliki sem ga namreč
soočil s povedjo (utterance) že pred 20 leti, in sicer v članku K
vlogi časa v besedilni gradnji Pregljeve novele Runje (Slava: debatni
list 12/1, str. 30–33).

Vlado Nartnik

===