[SlovLit] Litija-Čatež -- Fotografije -- Acaemia.edu -- Re: Ob povedi in stavku

Ned Okt 21 08:23:04 CEST 2018

From: Bjelčevič, Aleksander <Aleksander.Bjelcevic na ff.uni-lj.si>
Date: V čet., 18. okt. 2018 ob 10:58
Subject: Spremenjen datum Popotovanja iz Litije do Čateža

Popravljamo datum popotovanja: popotovanje bo v petek, 9. novembra.
Ostali podatki držijo: zbor ob 6.20 na ljubljanski železniški postaji,
prihod v Ljubljano ob 19.45, zjutraj sami kupite povratno vozovnici
Lj-Litija, Velika Loka-Lj. Čas hoje je okoli 7 ur. -- Aleš Bjelčevič

===

https://slov.si/mh/galerije/galeri338/index.html -- Pesmi moje, pesmi
moje, gorje meni z vami (Ševčenko); fotografije -- miran

===

"Dear Miran, You read the paper Besedila Ivana Cankarja na šolski
klopi (The Texts of Ivan Cankar on the School ... A new paper related
to it was just uploaded to Academia: Play within Play or Theatre
within Theatre in Slovene 20th and 21st Century Drama / IGRA V IGRI
KOT METAGLEDALIŠKOST IN METAMEDIJSKOST OD CANKARJA DO ..., Slavistična
revija 66(3) (2018)" -- Tako se glasi današnje jutranje sporočilo s
spletišča Academia.edu, na katerem sem prijavljen. Lahko bi se zbal,
ker me Academia.edu zasleduje in toliko ve o mojem branju, vendar raje
razumem, da mi hoče olajšati pot do objav, ki me zanimajo. -- miran

===