[SlovLit] Razpis MR pri Urški Perenič -- Re: Ideološke bombončice in jezikovni inženiring -- Tretja reka -- Arhiv Slovlita

Tor Jun 12 16:19:58 CEST 2018

Od: Urška <urska.perenic na gmail.com>
Datum: 12. junij 2018 15:26
Zadeva: MR pri Urški Perenič

Spoštovani vsi in vse,  z veseljem sporočam, da sem bila danes uradno
potrjena za mentorico MR za 2018/19  (področje Literarnih ved). Zato
dovolite, da zainteresirane kandidate najprej povabim, da si preberejo
kratek program usposabljanja, ki sem ga za ta namen pripravila pred
časom, in jih seveda povabim, da se prijavijo na Razpis za nove mlade
raziskovalce na spletni strani Univerze v Ljubljani
(https://www.uni-lj.si/studij/mladi-raziskovalci/). Rok za prijavo je
22. junij.

Lep pozdrav, Urška Perenič

===