[SlovLit] Razpis MR za slovenski jezik -- Gorica je naša -- Re: Prepoved slovenščine v špetrski cerkvi?

Sre Jun 13 08:49:19 CEST 2018

From: "Fišer, Darja" <Darja.Fiser na ff.uni-lj.si>
To: "sdjt-l na ijs.si" <sdjt-l na ijs.si>, "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Tue, 12 Jun 2018 14:35:03 +0000
Subject: Razpis za MR

Spoštovani, v okviru programske skupine Slovenski jezik - bazične,
kontrastivne in aplikativne raziskave, ki jo vodi Vojko Gorjanc, je
pod mojim mentorstvom razpisano mesto mlade raziskovalke oz. mladega
raziskovalca (področje računalniška sociolingvistika, tema družbeno
nesprejemljivi diskurz). Program usposabljanja in razpis sta
objavljena na spletni strani Univerze v Ljubljani
(https://www.uni-lj.si/studij/mladi-raziskovalci/). Rok za prijavo je
22. junij. Za vsa vprašanja sem na voljo po elektronski pošti.
Vabljeni k prijavi.

Lep pozdrav,
Darja Fišer

===