[SlovLit] Delovanje SDJT -- Sedmi hrvatski slavistični kongres -- Re: Ideološke bombončice in jezikovni inženiring -- Nikalna oblika

Sob Jun 9 17:54:04 CEST 2018

From: "Fišer, Darja" <Darja.Fiser na ff.uni-lj.si>
To: "slovlit na ijs.si" <slovlit na ijs.si>
Date: Thu, 7 Jun 2018 20:58:51 +0000
Subject: Delovanje SDJT

Spoštovani, sporočamo, da je na pobudo članov in ob izraženem
nadaljnjem zaupanju Upravni odbor SDJT umaknil svoj odstop, ki ga je
ponudil zaradi slabe presoje o podpori državnega svetnika Matjaža
Gamsa. Za razumevanje in zaupanje se članom SDJT iskreno zahvaljujemo
ter z vso predanostjo nadaljujemo z delom.

Lep pozdrav,
Upravni odbor SDJT

===