[SlovLit] Ivan Cankar v Rusiji -- Folkloristika in literatura -- Re: Alma -- Cankarjeva smrt

Tor Nov 28 13:04:09 CET 2017

Od: Nidorfer-Šiškovič, Mojca <Mojca.Nidorfer-Siskovic na ff.uni-lj.si>
Datum: 28. november 2017 09:24
Zadeva: Predavanje dr. Anne Bodrove

Spoštovani, lepo vabljeni na predavanje dr. Anne Bodrove z Državne
univerze v Sankt Peterburgu Recepcija Ivana Cankarja v Rusiji.
Predavanje bo v četrtek, 30. novembra, na Filozofski fakulteti v
predavalnici 4, ob 9.40. Dr. Anna Bodrova se vse od svojih študijskih
let ukvarja s slovensko književnostjo, v največji meri z deli Ivana
Cankarja in v zadnjih letih s potopisi ter predvsem ženskimi
avtoricami, med drugim z Almo Karlin.

Oddelek za slavistiko, Oddelek za slovenistiko, Center za slovenščino
kot drugi in tuji jezik

===