[SlovLit] Kako štejemo leta? -- Spomenik Toporišiču v Ljubljani -- Linhart skozi pravnikove oči

Tor Okt 10 15:54:39 CEST 2017

From: Maja Skubic <maja.skubic3 na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Tue, 10 Oct 2017 10:07:23 +0200
Subject: Kako Slovenci štejemo leta?

Nedavno razpravljanje me je spomnilo na pogovor, ki sem ga poleti
imela s prijateljem v Cambridgeu. Govorila sva o izrazih za štetje
časa. Ko sem mu povedala, da v Sloveniji ne štejemo časa kot v Veliki
Britaniji in drugod po Evropi, temveč po svoje, me je vprašal, če
mogoče štejemo po muslimansko (sic!). Le stežka sem mu dopovedala da
ne, da mi uporabljamo izraze pred (pr. n. št.) in po našem štetju (n.
št.), in ob tem označujemo ista leta, kot ju označujeta njihova izraza
BC in AD. To mi je dalo misliti,  da je mogoče čas, da Slovenci
začnemo uporabljati za označevanje let izraze, kot jih za to uporablja
ostala Evropa. Kaj menite vi?

Maja Skubic

===