[SlovLit] Je trden kaj most - v Trstu -- Narodne večpredstavnostno -- Detektor pesniških sredstev

Pon Dec 12 19:02:30 CET 2016

From: Loredana Umek <loredana.umek na gmail.com>
To: SLOVLIT <slovlit na ijs.si>
Date: Mon, 12 Dec 2016 16:23:07 +0100
Subject: Je trden kaj most - v Trstu

Slavistično društvo Trst-Gorica-Videm v sodelovanju s TS360,
Založništvom tržaškega tiska in Mladiko vabi v sredo, 14. decembra, ob
10. uri na Kavo s knjigo Marije Mercina Je trden kaj most. Skice iz
Nove Gorice. O knjigi in avtoričinem delu bodo spregovorili Ana
Geršak, Loredana Umek in Sanja Vogrič.

===