[SlovLit] Literarna Ljubljana -- Iz Budimpešte -- Vrednotenje objav

Pon Dec 12 08:42:12 CET 2016

http://siol.net/trendi/kultura/poznate-zgodbo-bambergove-hisa-v-ljubljani-431103?utm_medium=email&utm_source=newsletter_1396&utm_campaign=katja-je-v-kolumbiji-izpolnila-svojo-dolgolet
-- Neža Mrevlje: Poznate zgodbo Bambergove hiše v Ljubljani? Siol.net
9. dec. 2016.

===

From: "Mladen Pavičić" <mladen.pavicic na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Sun, 11 Dec 2016 15:29:55 +0100
Subject: Svetovni dnevi slovenske kulture v Budimpešti

Dame in gospodje, letošnje Svetovne dneve smo v Budimpešti začeli že v
petek, 2. decembra, ko smo po uvodnih govorih veleposlanice Ksenije
Škrilec, kulturne atašejke Nataše Bergelj in moje malenkosti
prisluhnili predavanju Jerneja Ključevška O Čbelici in Novicah, jaz pa
sem prisotne seznanil s svojo zamislijo devetdesetminutnega predavanja
o slovenski zgodovini od naselitve alpskih Slovanov do današnjih dni.
V sredo, 7. decembra smo uživali v filmu Fabiani : Plečnik, dan
pozneje pa smo se zabavali ob preobrazbi ciničnega večnega študenta,
ki nenadoma ne more več živeti V leru. V petek sem Jerneju Ključevšku
vrnil obisk. V Sombotelu sem se po svoji kratki predstavitvi slovenske
zgodovine zabaval ob pogovoru s Tonetom Partljičem, več o tem pa bo
napisal Jernej.

Lep pozdrav iz Budima
Mladen Pavičić

===

2016 se je najbolj splačalo objavljati v Jeziku in slovstvu (129
točk), potem v Slavistični reviji (88,8 točk) in v Primerjalni
književnosti (84,5 točk). Prejšnja leta je bila sreča razdeljena
različno. Pri Pkn je recimo leta 2011 članek veljal 74 točk, 2012 117
točk, 2013 61 točk, 2014 84 točk. Pri SR pa 2012 87 točk, 2013 74
točk, 2014 117 točk, 2015 129 točk, 2016 88,8 točk. Izbira med
revijami je podobna konjski stavi: letos visoko vrednotena revija
lahko naslednje leto prinese tudi pol manj točk ali obratno.
Poznavalce prosim za razlago nihanja v vrednotenju objav. -- miran

Dodatne informacije o seznamu SlovLit