[SlovLit] Avtobiografski roman v stripu -- Planinsko leposlovje -- Delo osvobaja -- Prevajalska delavnica v Sosnowcu

Sob Dec 3 17:01:36 CET 2016

Od: Mojca Lustrek <mojca.lustrek na telemach.net>
Datum: 02. december 2016 17:36
Zadeva: RE: [SlovLit] Avtobiografski roman v stripu

Spodobilo bi se navesti prevajalko. Barbara Pogačnik.

Lep pozdrav!
Mojca Luštrek

===

https://sl.wikiversity.org/wiki/Planinsko_leposlovje -- M. Hladnik,
Planinsko leposlovje. Predobjava prispevka za Planinski vestnik.
Prosim za kritično branje -- mh

===

http://siol.net/novice/moja-sluzba/adijo-osemurni-delavnik-in-sluzbe-za-nedolocen-cas-intervju-430913?utm_medium=email&utm_source=newsletter_1377&utm_campaign=ko-se-pri-politicnem-koritu-drenjajo-odvetnis
-- [Odgovornost, povezovanje, radovednost: nadomestek trojic svoboda,
enakost, bratstvo ali vera, upanje, ljubezen? -- mh] Alenka Teran
Košir: Britanski kadrovski futurolog Perry Timms o prihodnosti dela:
Adijo, osemurni delavnik in službe za nedoločen čas! Planet Siol.net
3. dec. 2016.

===