[SlovLit] Literatura proti sistemu -- O Stanislawu Lemu -- Svetovni dnevi slovenske kulture

Pet Dec 2 17:02:38 CET 2016

http://prvastran.org/ -- Literatura proti sistemu. Mednarodna
študentska konferenca primerjalne književnosti 1.--4. dec. 2016.

===

Od: knjigarna <knjigarna na ff.uni-lj.si>
Datum: 02. december 2016 14:53
Zadeva: Na Besedni postaji o Stanislawu Lemu

Na Besedni postaji v petek, 9. decembra, ob 17.00 uri (Modra soba/V.
nad. na Filozofski fakulteti): Svetovi Stanisława Lema. O
ustvarjalnosti in literarnih svetovih slovitega poljskega pisatelja
znanstvenofantastične literature, vizionarja in misleca Stanisława
Lema se bodo pogovarjali prevajalci zadnjih treh knjižnih prevodov v
slovenščino – Solaris (KUD Police Dubove, 2010), Kiberiada (Mohorjeva
družba, 2014) in Gospodov glas (KUD Police Dubove, 2016) – Tatjana
Jamnik, dr. Nikolaj Jež in dr. Carmen Kenda Jež. Prijazno vabljeni!

===