[SlovLit] Hlapci -- Dvodelni zaimki -- Darilo slovenščinam v tujini

Sre Nov 23 12:44:57 CET 2016

From: "Zoran Božič" <zoran.bozic na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Tue, 22 Nov 2016 17:58:08 +0100
Subject: KAJ BI REKEL IVAN CANKAR?!!!

Spoštovani, posredujemo vam vabilo na 51. srednjeevropsko kulturno
srečanje. V sodelovanju s Forumom za Goriško prireja ICM-Incontri
Culturali Mitteleuropei 51. letno konferenco, ki bo potekala od 24. do
26. novembra 2016. Prvi delovni popoldne konference 24.11. 2016  bo
potekal v prostorih Goriškega muzeja na Gradu Kromberk v slovenščini
in s simultanim prevajanjem v italijanščino. Ostala dva dni 25. in 26.
novembra bo konferenca v Gorici, delovni jezik bo italijanščina in
prevajanje v slovenščino ni zagotovljeno. Vljudno vabljeni k udeležbi
in razpravi, vstop je prost brez kakršnih koli obveznosti.

Goriški muzej

===