[SlovLit] Slovenščina z empatijo -- Wikiji v izobraževanju -- Taborjenje 1940

Ned Nov 20 18:07:10 CET 2016

From: Elena Cerkvenic <elenacerkvenic na gmail.com>
To: slovlit na ijs.si
Date: Sat, 19 Nov 2016 12:09:17 +0100
Subject: SLOVENŠČINA Z EMPATIJO_Srečanje

Podpisana Vas vabim na dvojezično, interaktivno srečanje Slovenščina z
empatijo, ki bo v petek, 2. decembra, ob 18.00, v Trstu, v dvorani
Krožka za družbena vprašanja Virgil Šček, v ulici Giacinto Gallina 5
(III. nadstropje). Iščem prostovoljke, prostovoljce, ki bi na srečanju
povedali v slovenščini in v italijanščini ali tudi samo v slovenščini,
v primeru, da italijanščine ne obvladajo, o sledečih slovenskih
božičnih običajih: 1) o koledovanju; 2) o lučanju na Štefanovo; 3) o
blagoslovu, kajenju, škropljenju; 4) o tepežnici. Za podrobnejše
informacije, Elena Cerkvenič elenacerkvenic na gmail.com ali tel. štev.:
00 39 3290224074.

===

https://sl.wikiversity.org/wiki/Wikiji_v_izobra%C5%BEevanju -- M.
Hladnik in J. Polajnar: Wikiji v izobraževanju: Po desetih letih
izkušenj. Predobjava -- prosim za komentarje. Citatni slog APA
narekuje revija Andragoška obzorja. -- mh

===