[SlovLit] Pritegovalne pravljice -- Cvetje bolečine -- Smetljivost

Ned Avg 21 17:08:06 CEST 2016

Od: margit.podvornik <margit.podvornik na guest.arnes.si>
Datum: 19. avgust 2016 13:11
Zadeva: Re: Pritegovalne pravljice
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005638.html in nazaj)

Zadeva Catch Tales 2200-2299: Za Catch Tales predlagam slovenska
imena: lovilke, lovilke pozornosti, pravljice lovilke, pripovedi
lovilke. Lep pozdrav, Margit P. Alhady

===

From: Franc Verovnik <franc.verovnik na guest.arnes.si>
To: <slovlit na ijs.si>
Date: Sun, 21 Aug 2016 13:02:32 +0200
Subject: CVETJE BOLEČINE

Pred kratkim je izšla dvojezična zbirka pesmi naše pokojne rojakinje
iz Francije dr. Antonie Bernard
[https://sl.wikipedia.org/wiki/Antonija_Bernard] – Povhove Tončke
(1942–2010) z naslovom Cvetje bolečine / Fleurs de douleur. Šele po
njeni smrti smo izvedeli, da je pisala tudi pesmi, in to v
francoščini. V knjigi, ki obsega 208 strani, sta dva cikla pesmi:
Fleurs / Cvetje v francoskem originalu in v imenitnem slovenskem
prevodu dr. Špele Žakelj ter Chants de douleur / Spevi bolečine v
francoskem originalu in odličnem slovenskem prevodu prof. dr. Mihe
Pintariča. Dodana so spremna besedila, prav tako v obeh jezikih.
Uredila sva jo ddr. Marija Stanonik in Franc Verovnik. Vse stroške je
poravnal avtoričin mož, g. Yves Bernard, založila jo je spletna
založba Buča iz Ljubljane, ki jo tudi prodaja:
http://www.buca.si/index.php?nav1=knjigarna&nav2=izdelek&id=5095

===