[SlovLit] Od partizanskega gledališča dalje -- Re: Rokopisi -- Tudi o Francetu Bezlaju :)

Pet Jul 8 23:08:51 CEST 2016

Od: Zalozba ARISTEJ <info na aristej.si>
Datum: 08. julij 2016 15:44
Zadeva: Dialogi o vpetosti slovenske kulture v svet

Spoštovani, Dialogi, revija za kulturo in družbo,  se v svojem 52.
letniku kažejo v popolnoma novi podobi, ki se bo odslej ujemala s
tematskimi poudarki posameznih številk. Oblikovanje in naslovna
fotografija sta delo Matjaža Wenzla. V novi številki je v ospredju
vprašanje o vpetosti slovenske kulture v svet, del vsebine je posvečen
slovenskemu gledališkemu eksperimentu (od partizanskega gledališča do
danes), objavljamo pa tudi literarni sklop in vrsto kritiških ocen
zanimivih razstav, predstav, prireditev, knjig in filmov. Uredniški
uvodnik in povzetek vsebine celotne številke najdete na:
http://www.aristej.si/slo/dialogi/index.html

Vabimo vas, da nas  spremljate na Facebooku:
https://www.facebook.com/revijadialogi

in vam želimo veliko poletnih bralnih užitkov.

Emica Antončič
odgovorna urednica

===

Najpogostejše novinarsko vprašanje v zvezi s Prešernovo rokopisno
najdbo je bilo, zakaj je tako pomembna. Glede na to, da v literarni
vedi počnemo marsikaj, kar se nam zdi pomembno, medijem pa niti ne,
tule pa so se odzvali množično in sami od sebe, bi lahko vprašnje
zastavili natančneje: Razložite nam prosim, zakaj nas je najdba
Prešernovega rokopisa tako vznemirila? To pa je bolj vprašanje za
sociologa kot za literarnega zgodovinarja. -- miran

===