[SlovLit] Cankarjev laz -- Srečko Renko (1924--2016) -- Tekmovanje Književnost na filmu 5

Pet Jun 17 07:36:24 CEST 2016

Od: Sollner-Perdih, Anka <Anka.Sollner-Perdih na ff.uni-lj.si>
From: cobissikvrh na ljgw.izum.si [mailto:cobissikvrh na ljgw.izum.si]
Sent: Thursday, June 16, 2016 2:25 PM
Subject: Srecanje v Cankarjevem lazu

Vljudno vabljeni na tradicionalno 23. SREČANJE V CANKARJEVEM LAZU, v
torek, 21. 6. 2016, ob 19.00 pod Sv. Trojico,
https://drive.google.com/file/d/0B6UPzfjBh5wddC1wSDVpVGM4UG8/view?pref=2&pli=1

===

Od: Rada Lečič <rada.lecic na telemach.net>
Datum: 16. junij 2016 21:47
Zadeva: prof. Srečko Renko

Dragi Miran,  šele danes sem izvedela, da je pred kratkim umrl prof.
Srečko Renko.  LP, Rada

===