[SlovLit] Slovlit †?

Pet Maj 13 19:26:18 CEST 2016

Od: Slavko Pregl <slavkopregl1 na hotmail.com>
Datum: 13. maj 2016 14:43
Zadeva: RE: [SlovLit] Slovlit (1999--2016)?
(https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005552.html in
https://mailman.ijs.si/pipermail/slovlit/2016/005553.html)

Spoštovani kolega Hladnik, v tej državi sta se birokratska in zdrava
pamet že davno razšli, tako da me Vaše sporočilo o kršenju predpisov
ni povsem presenetilo, četudi je noro. Kot "uporabnik" že vrsto let
cenim in občudujem Vaše delo ter občasno pohlepno izkoristim, kar nam
posredujete. S spoštovanjem do Vas in s prezirom do takega razumevanja
države bom gladko poravnal delež kazni, ki bo padel name. Lep pozdrav,
Slavko Pregl

---